fbpx

Online marketing
Marketing stratégia SEO Kulcsszókutatás Piackutatás

Online marketing stratégia

Itt arról van szó, hogy átbeszéljük hogyan értékesítettél eddig, és megtervezzük miként érdemes ezután. Hiszen erre lesz még plusz egy potenciális felületed, az új honlapod. 

Megnézzük, milyen csatornákon keresztül juthatsz el a célközönségedhez, mit, és hogyan kell majd kommunikálnod, hogy eredményes légy. 

Pl. rendszeres Facebook posztok, amivel a honlapodra tereled az olvasóidat,  keresztmarketing partnerek, ajánlások, által, stb…

Online marketing stratégia

Itt arról van szó, hogy átbeszéljük hogyan értékesítettél eddig, és megtervezzük miként érdemes ezután. Hiszen erre lesz még plusz egy potenciális felületed, az új honlapod. 

Megnézzük, milyen csatornákon keresztül juthatsz el a célközönségedhez, mit, és hogyan kell majd kommunikálnod, hogy eredményes légy. 

Pl. rendszeres Facebook posztok, amivel a honlapodra tereled az olvasóidat,  keresztmarketing partnerek, ajánlások, által, stb…

Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás /SEO

Ha te vagy a legragyogóbb művész, a legtehetségesebb író, a legkreatívabb kézműves, ha erről mások nem tudnak, akkor könnyen kiürülhet a kasszád. 

Ha van egy honlapod, ahol mindent megmutatsz magadról, a tehetségedről, az alkotásaidról, de senki nem talál rá, akkor még mindig nincs meg a napi betevőd. 

De itt jön a keresőoptimalizáló, aki néhány technikai megoldással, ám ennél sokkal több kreatív fantáziával kitalálja, hogyan tegyen téged láthatóvá az interneten minél több ember számára. Mert az online siker egyik titka a nagyszámú elérésben rejlik.  

Az előre menetelés folyamata eltart néhány hónapig, de a végén jó eséllyel stabilizálódik a pozíciód.

Kulcsszókutatás

A kulcsszó az az egy, vagy több szóból álló kifejezés, amit konkrétan beír a keresőbe valaki, hogy megoldást találjon egy problémájára, vágyára. 

Az egész online megjelenésed biztosítéka a jól megtalált kulcsszavaidban rejlik.  A honlapod tartalmát tekintve, az egész munka itt kezdődik.

Talán ismersz néhány kulcsszót, amit a magadénak tekintesz. De ebben korántsem lehetsz biztos, amíg meg nem vizsgáltad a valódiságukat, az értékességüket. Mert mi van akkor, ha nem pont úgy írják be az emberek, ahogyan te gondolod, (pl. bérlés, vagy kölcsönzés) vagy épp nagyon kevesen keresnek arra a szóra, amit te a fő kulcsszavadnak hiszel.  

És jó, ha tudod, hogy egy-két kulcsszó, nem lesz elég a sikerhez. De még 10 sem. Ezeknek a hívószavak le kell fedniük a tevékenységed minden szegmensét. És ők fogják megmutatni neked, miről írjál blogcikkeket, mi az amire, és ahogyan kíváncsi a célközönséged. Akár több száz olyan kulcsszavad lehet, amire tartalmat írhatsz. Nem kell többet azon görcsölnöd, hogy úristen, mi a fenéről írjak már megint? 

Kulcsszókutatás

A kulcsszó az az egy, vagy több szóból álló kifejezés, amit konkrétan beír a keresőbe valaki, hogy megoldást találjon egy problémájára, vágyára. 

Az egész online megjelenésed biztosítéka a jól megtalált kulcsszavaidban rejlik.  A honlapod tartalmát tekintve, az egész munka itt kezdődik.

Talán ismersz néhány kulcsszót, amit a magadénak tekintesz. De ebben korántsem lehetsz biztos, amíg meg nem vizsgáltad a valódiságukat, az értékességüket. Mert mi van akkor, ha nem pont úgy írják be az emberek, ahogyan te gondolod, (pl. bérlés, vagy kölcsönzés) vagy épp nagyon kevesen keresnek arra a szóra, amit te a fő kulcsszavadnak hiszel.  

És jó, ha tudod, hogy egy-két kulcsszó, nem lesz elég a sikerhez. De még 10 sem. Ezeknek a hívószavak le kell fedniük a tevékenységed minden szegmensét. És ők fogják megmutatni neked, miről írjál blogcikkeket, mi az amire, és ahogyan kíváncsi a célközönséged. Akár több száz olyan kulcsszavad lehet, amire tartalmat írhatsz. Nem kell többet azon görcsölnöd, hogy úristen, mi a fenéről írjak már megint? 

Piackutatás

Piackutatás

A piackutatás lényege, hogy felmérjük, mi a célközönséged valódi problémája, igénye, vágya, amire megoldást keres az interneten. Ha ezt már tudjuk, akkor erre építhetjük az online kommunikációdat, és ehhez tudod igazítani a termékeidet, szolgáltatásaidat. 

Magyarul érdemes azt csinálni, amit keresnek. 

A piackutatás a kulcsszókutatással kezdődik. Ebből kiderül, hogy a te témakörödben mire, hányan, mikor kíváncsiak az emberek? Elképzelhető az a felfedezés, hogy egy féle alkotásod rendkívül népszerű lenne mondjuk húsvétkor, de te eddig csak a karácsonyra koncentráltál vele.  Viszont egy másik, amiről azt gondolnád, hogy mindig venni fogják, mint a cukrot, azt a kutya sem keresi. 

Összegezve: a piackutatással megtudhatod hogyan, mivel lehetsz sikeres az interneten a szakmádban, a saját művészi területeden.