fbpx

GRAFIKAI TERVEZÉS
Logó, arculat Szórólap plakát banner

Arculat tervezés

Ha most kezded a vállalkozásod, vagy már elindultál, de eddig még nem volt rá alkalom, hogy kialakítsd a céged arculatát, akkor itt a lehetőség. 

A márkaépítés igazából itt kezdődik. Az, hogy láthatóvá, azonosíthatóvá válj, szükséged van egy sajátos, egyedi, csak rád jellemző, megkülönböztető imázsra. Amiről online, és offline is rád ismernek, bizalmat szavaznak neked, elköteleződnek melletted. Egy stabil márka felépítése, a biztos jövőd alapköve.

Ha honlapot szeretnél, akkor mindenképp érdemes logót terveztetned, ez a hosszú távú irántad való elköteleződés egyik bizalomépítő eszköze.  

Egy jó logó nem csak esztétikus, figyelemfelkeltő, jól megjegyezhető, de igyekszik tükrözni a termékeid, szolgáltatásaid lényegét. 

A logód, az általad képviselt alkotások egyedi, összetéveszthetetlen emblémája, márkajelzése. Lehet egy ábra, vagy ábra szöveggel, de akár csak a saját művészneved is, egyedi megjelenítésben. A lényege, hogy ha meglátja valaki, akkor tudja, hogy a te márkád áll mögötte, és azt is tudja, mi az a stabil minőség, amit a védjegyed reprezentál. Vagyis, a védjegyed a kézjegyed.

Egy névjegykártya mindig jó, ha van nálad. Persze, be is diktálhatod a számod valaki telefonjába, de az bizonyos helyzetekben elég snassz.  Mikor átnyújtasz egy névjegykártyát, akkor nem csak az elérhetőségeidet adod meg. A névjegyed a vállalkozásodat képviseli kicsiben. Ha rajta van a logód, esetleg a szlogened, az már az arculatod egy darabja, és a profizmusodról árulkodik. Érdemes kihasználni a hátoldalát is.

Arculat tervezés

Ha most kezded a vállalkozásod, vagy már elindultál, de eddig még nem volt rá alkalom, hogy kialakítsd a céged arculatát, akkor itt a lehetőség. 

A márkaépítés igazából itt kezdődik. Az, hogy láthatóvá, azonosíthatóvá válj, szükséged van egy sajátos, egyedi, csak rád jellemző, megkülönböztető imázsra. Amiről online, és offline is rád ismernek, bizalmat szavaznak neked, elköteleződnek melletted. Egy stabil márka felépítése, a biztos jövőd alapköve.

Ha honlapot szeretnél, akkor mindenképp érdemes logót terveztetned, ez a hosszú távú irántad való elköteleződés egyik bizalomépítő eszköze.  

Egy jó logó nem csak esztétikus, figyelemfelkeltő, jól megjegyezhető, de igyekszik tükrözni a termékeid, szolgáltatásaid lényegét. 

A logód, az általad képviselt alkotások egyedi, összetéveszthetetlen emblémája, márkajelzése. Lehet egy ábra, vagy ábra szöveggel, de akár csak a saját művészneved is, egyedi megjelenítésben. A lényege, hogy ha meglátja valaki, akkor tudja, hogy a te márkád áll mögötte, és azt is tudja, mi az a stabil minőség, amit a védjegyed reprezentál. Vagyis, a védjegyed a kézjegyed.

Egy névjegykártya mindig jó, ha van nálad. Persze, be is diktálhatod a számod valaki telefonjába, de az bizonyos helyzetekben elég snassz.  Mikor átnyújtasz egy névjegykártyát, akkor nem csak az elérhetőségeidet adod meg. A névjegyed a vállalkozásodat képviseli kicsiben. Ha rajta van a logód, esetleg a szlogened, az már az arculatod egy darabja, és a profizmusodról árulkodik. Érdemes kihasználni a hátoldalát is.

Szórólap, plakát, banner 

Szórólap, plakát, banner

Ha olyan műfajban dolgozol, ahol a szórólapnak van létjogosultsága, akkor érdemes kihasználnod ezt a reklámeszközt. Egy vagány, vagy dekoratív szórólapot szívesen zsebre tesz valaki nem csak információszerzés, de megőrzés céljából is. 

A plakátot ugyan senki nem tudja hazavinni, de meg van az a nagy előnye, hogy aki rendszeresen arra jár, az sokszor láthatja. Minél többször, annál inkább bevésődik a látott információ. 

A banner (reklámcsík) az előzőekhez képest egy online hirdetés. Lényege, hogy felhívja a látogatód figyelmét egy alkotásodra, szolgáltatásodra, kiállításodra, stb. Ha érdekli a dolog rákattint a banneredre, és egy ún. landing oldalon találja magát, ahol bővebben tájékozódhat, esetleg megvásárolhatja, amit neki szántál.  

Persze nem mindegy mennyire figyelemfelkeltő, izgalmas, látványos egy banner, vagy plakát, de még egy egyszerű szórólap is. Van e rajta valami ellenállhatatlan ajánlat, ami vágyat ébreszt az olvasóban, és nem hagyja nyugodni. Ami előbb-utóbb cselekvésre készteti, a te örömödre.

Social média anyagok 

A közösségi média felületeidet is célszerű összehangolni a honlapod tartalom és látványvilágával. Elengedhetetlen ugyanis, hogy pl. a facebook oldaladról a honlapodra irányítsuk egy linkkel az olvasódat, mondjuk egy új blogbejegyzésedre.  Ez egy ún. bejövő link lesz, ami egy rendkívül erős keresőoptimalizálási eszköz. Nagyon díjazza a Google.

A márkaépítésed szempontjából is fontos az egységes megjelenés, hiszen így leszel megjegyezhető, felismerhető a konkurenseid között. 

Mi elő vagyunk fizetve olyan adatbázisra, ahonnan temérdek jogtiszta képből tudjuk kiválogatni a témádhoz leginkább illőeket. Feltéve, ha nincsenek saját, jó fotóid.

Social média anyagok

A közösségi média felületeidet is célszerű összehangolni a honlapod tartalom és látványvilágával. Elengedhetetlen ugyanis, hogy pl. a facebook oldaladról a honlapodra irányítsuk egy linkkel az olvasódat, mondjuk egy új blogbejegyzésedre.  Ez egy ún. bejövő link lesz, ami egy rendkívül erős keresőoptimalizálási eszköz. Nagyon díjazza a Google.

A márkaépítésed szempontjából is fontos az egységes megjelenés, hiszen így leszel megjegyezhető, felismerhető a konkurenseid között. 

Mi elő vagyunk fizetve olyan adatbázisra, ahonnan temérdek jogtiszta képből tudjuk kiválogatni a témádhoz leginkább illőeket. Feltéve, ha nincsenek saját, jó fotóid.